Flowers & Bees

Thursday, July 7, 2011

HEALTH :: TESTIMONI

Assalamualaikum

CZ nak kongsi testimoni CZ.

Ni adalah pic CZ sebelum guna produk HERBALIFE. Nampak besar kan bahu tu?? Huhu..CZ terdorong nak ambil produk sebab family semua cakap CZ gemuk. CZ paling besar dalam family. Sedih betul.


Tapi selepas menggunakan produk, alhamdulillah CZ dapat apa yang CZ nak walaupun belum mencapai target. CZ sedang dalam proses mengguna produk lagi untuk mendapatkan berat ideal! Memang semangat bila ada kawan yang beli produk dari CZ. Memang benda yang tak disangka boleh berlaku tanpa kita sedari. Walhal, CZ hanya inginmenurunkan berat sahaja. Tapi kini, CZ juga menjana pendapatan sampingan dengan HERBALIFE. =)


Yang kat bawah ni pula, CZ nk cakap *aish..teruja nih CINCIN CZ BOLEH MASUK SEMUA JARI!! Walhal, masa awal-awal beli cincin nih, muat untuk jari manis saja. Huhu.. Sekarang ni, alhamdulillah, dah makin longgar. =) *err..cincin tak boleh membesar kan??


CZ memang teruja bila timbang berat, berat turun. Apatah lagi bila CZ send pic kat Mr.Az, dia tanya, CZ sakit ke?? Adoi..bang, saya sihat je ni. Belum duduk kat hospital lagi.

So, bagi sesiapa yang berminat untuk mengetahui produk dengan lebih lanjut, sila la komen. Insyaallah, CZ akan cuba bantu anda termampu yang boleh. =)


p/s: alhamdulillah, mak tak halang niat CZ nak teruskan HERBALIFE. Mr.Az pun bagi sokongan. =) syukur sangat.

1 lovers:

cik lya said...

herbalife??bape rm ek?

Post a Comment

Thanks for dropping me a comment. =)